uzlett nevinbulyaman 5in üstündeyse gebelik var demektir ama 2 günde bir kan verip 2 kat artış olması lazım canım 🌸
Busranur_mnts nevinbulyaman o postunu da görmüştüm test daha belli olmuş yükselmiştir bence 20 falan gelebilir
mervenur09_ uzlett eşimin yigeni test yaptı çıktı silik olarak ama dün kan verdi 06 çıktı yok dimi geç döllenme olabilir mi adetinin uzerinden 13 gün geçmiş ama düzensiz ztn
nevinbulyaman @uzlett oaylaşırım bende merak ediyorum bu teste göre artmış görünüyor Amin inşallah tez vakitte isteyen herkese nasip etsin inşallah Rabbim 🙏💕
uzlett nevinbulyaman beklemesi bile heyecanlı dimi 🥰 çatlatma nın kaçıncı günü öğrenmiş oldun peki cnm
nevinbulyaman @uzlett pazartesi çatlamanın 9. Günüydü bugün 11. Günü çatlamanın 7. Günü evde test yaptım silikti çok filtre ile görünüyordu canım
uzlett nevinbulyaman tam yerleşmeye başladığı günlerde yapmışsın O yüzden çok ıslık çıkmıştır canım hadi inşallah kan verdin mi Ne zaman çıkacak sonucu
bitutambahar nevinbulyaman benimde senin gibi 6,96 çıkmıştı betam konuşmuştuk hatırlarsın belki 2 gün sonrasına 27 çıktı inşallah seninki de en sağlıklı şekilde yükselmiştir 🌸
nevinbulyaman @bitutambahar amin inşallah bakalım nasip saat 13.30 da çıkacakmış muayenede edicem dedi doktor