Merveeeduman esractn ama çok daha erken değil mi yanı baka baka daha çok açılmaz mo daha çok zaman varmış sizin 22 haftalık
Nebahathumeyra Ben Almanya da yalıyorum burda her kontrolde ultrasonla baktıktan sonra parmakla da alttan bakıyor doktor. Çatı muayenesi bu mu bilmiyorum ilk hamileleiğimde de öyleydi. Benle alakalı bir sıkıntı olduğundan değil ama burda ki sistem böyle herkese böyle yapıyorlar yani
esractn Fison nst de sanci cikarsa erken haftalarda da bakiyilar ben 22 haftadayim baktilar 6 kere faln
AnlatmayaGerekYok Merveeeduman bugün doktorum söyledi 37de de çatı kontrolü yapacağız ki normal doğuma uygun musun değil misin bakalım dedi.