DeryaZ biricigimbebegim sanırım en güzel haftamdayım 30+5 ve deli gbi hareket ediyor ani hareketlerinde bağırıyorum gece uykuları ve hareket kısıtlatması ayrı tabi ama ben galiba doğumdan sonra hamileliğimi özlicem🙈🙈 hem bi anönce doğsun istiyorum hemde hep hamile kalmak istiyorum 😂
Bebeginehasret biricigimbebegim dogum falanmi goruyon canm ben cok görüyorum ben gece huzursuz bacak sendromu var benm uyutmuyoor😱
biricigimbebegim Bebeginehasret yok gün içinde ne yaptıysam ne izlediysem onlar hep Bir de babamı görüyorum hep tekrar hayata dönmüş gibi 😔
biricigimbebegim Mirom benim de 31 hafta bitti daha eksiğim çok Yarın kıyafetlerin bir kısmını yıkamaya başlayayım diyorum inşallah
RecebinEsrasi biricigimbebegim Allah iyilik versin :) aynı aynı bencede cok az kaldı mutlu sona resmen
Sevgikaya biricigimbebegim evet ya hem böyle planlı olmak içimi rahatlatıyor her işim böyle 😂 ikizler burcu olunca :))) son zamanlarda nasıl olacağım belli değil yapabilkyorken yapmak lazım 🐥
biricigimbebegim Mirom 1 tane 10 lu takım aldım 1 tane 5 li alacam miniworld diye bir marka hoşuma gitti gerisini ikili üçlü takımlar diye düşünüyorum
1umutturyasamak biricigimbebegim bacak ağrılarım var bnm oğlan uslu fazla oynamıyor 1800 olmuş Kıyafetlermz yıkandı ütülendi hastane cantamz hazr bıkaç ufak eksiğimiz kaldı
Mirom Sevgikaya yarin basliycam nasipse canm önce battaniyelerini 1 makina atayim yikayim sonra kıyafetlerini atarim nasipse yikamaya
Sevgikaya Mirom tatlı telaşlar başlıyor 😍😍 valla ben bi yün battaniye e kıyafetlerini ayırdım diğer ne varsa bir attım renk verebilecekleri de yarım saate attım ev buram buram sabun kokuyor hala 😀
hunilimom biricigimbebegim Doğum korkusu başladı nasıl olur yapabilirmiyim gibi hicde bi hazırlık yapmadım öylece duruyorum valla 😂
Mirom biricigimbebegim ben 1 tane alcam canım ilk oğlumdan da var o yuzden diğerlerini normal alt üst takım alırım
Bumptious biricigimbebegim miniwotld çok kaliteli ve modeller harika ama diğer markalara göre kalıbı geniş bilginiz olsun