Ahsen1625 ben ılk gebe kalmak ıstedıgımde yanı gecen sene temmuz ayında hayat hastanesi ayse erol a gittim yas 32 idi bana bır sürü tetkık yaptı ve dedıkı senın normal yollardan bebegınin olması cok zor tüp bebek yap, moral olarak etkılendık tabıkı eşimle uzulduk ama birbirimizi teselli ettık ve Allah'ın dediği olur dedık ve ben 21 agustos da gebe kalmışım hıc anlamadım suan 29 haftalık gebeyım ve gebe olduğumu 9+3de yaptığım testle öğrendim.. Ben o hastaneye ve doktorlarına o an guven duygumu yıtırdım belki on yargılı oldum hepsine ama bir daha hiçbir şey ıcın gitmedim. Şimdi yıldırım doruk da enbıye hanıma gidiyorum seviyorum doktorumu işini onemseyen, sert gorunen ama güler yüzlü bır kadın. Ultrasyonda oğlumu anlatırken bak senın kucuk adamın, tontıs oğlumuz , paşa gibi tabirler kullanır. Seni çok seviyoruz yüzünü bıze göster lütfen der.numarasını verdı nezaman bır durum olsa ya ara yaz dedı ben genelde yazarım mesaı saatlerınde arayıp kımsenın hakkına gırmek ıstemem kadınında benden baska bir sürü hastası var neticede 😁velhasıl doktor önemli