Ahsen1625 Valla özelde bir, iki defa Alibey Hospıtal'de Tanet Toprak'a muayene oldum. O kadar iyi, o kadar yüksek moral veren, konuşan, herşeyi tek tek anlatan bir doktor ki.. Maalesef özele gidemiyorum sürekli 😔Onun dışında Eyüp ssk daki kendi doktoruma kontrollerime gidiyorum. O da ultrasonda bakarken hiçbirşey söylemez, ama bu kadar da sert değildir. Çok şaşırdım yani.. 🤷♀️