Az önce doktordan geldim 37 haftalığız bi hafta önden gidiyoruz hatta nts norml çıktı alttan muayene baktı 1 cm açılman var dedi neler yapım dedm bol merdiven in çık squat harekti mutlaka yap dedi günde bir ya adaçayı ya yeşil çay öneriyorum birde 3-4 hurma fazla kaçrma dedi bunlarla açılman dha kolay olur açılma hızlı olnca da doğm dha kolay olur tabi ben diğer iki doğmda da 12 saat beklemiştim açılma olsn die sancm yavş yavş başlıodu çok zor olmştu valla