Muhakkak hemen dahiliyeye gidin rica edince durumu anlatınca bakarlar bakmazlarsa özele gidin. Ben yılların tiroid hastasıyım ilaç kullanıyorum gebeliğimi öğrendiğimde 4 civarıydı hemen dahiliyeye gittim. Korkmayın ama ihmal etmeyin bebeğin beyin gelişimi için çok önemli. Ben korktum çok dahiliye doktorum sorun yok bir şey olmamıştır dedi hemen düzenledik ilaçla. Asla 13 gün beklemeyin ilk trimester bebek gelişimi için çok kritik