buse2507 Moz canım kesinlikle depend al direk külot gibi giy at çok rahat oluyor ben kanamam geçene kadar onu kullandım trendyolda var bak istersen
Srfblt Moz ben doğum yapalı 5 ay oluyor, Deepend alıp kullandım o süreçte çok rahat ve çok pratik oldu tavsiye ederim. Migros, e bebek gibi yerlerde satılıyor.
rabis-0201 Moz ben devlette sezeryan doğum yaptım doktorlar hemşireler külot gibi olanı giydirmiyorlar, ped kullanmaya izin veriyolar. dikiş yerini nemli tuttuğu için sanırım.
buse2507 Moz onuda trendyoldan aldım üçlü satılıyordu siyah beyaz ten rengi bir bak istersen link vermek yasak diye atamıyorum
penbe_karisi Moz trendyoldan 3 ki aldım sütyen atlet almadım ama almayı düşünüyorum aynı markanın atayım hemen
Cinarsaitinannesi Moz depend giymeyin diyorlar 2 kere sezaryen doğum yaptım ilk hasta bezi takılıyor onu ayaklandıktan sonra çıkarıp normal gece pedi taktım depend ameliyat yerinin hava almasını engelliyormuş benim çok kanamam olmuyordu normal ped de işimi gördü
rabis-0201 Moz sezeryanda külot şeklinde olana izin vermemişlerdi. ben gece pedi kullanmıştım. tabi normal doğum olacaksa külot gibi olan çok daha rahat.
Havin49_ Moz bence normal doğum için depend ben sezeryan oldum hiç yok diycek kadar kanamam az normal pede döndüm
buse2507 penbe_karisi ben bıraktım ya yeri kalitesi felan çok güzel de göğüs uçlarını çok belli ediyor 🫢
suragungor penbe_karisi bende boyle bisey aldim ama icinde ped yok ucu belli oluyor sizin aldiginizin icinde gogus ucu bolumunde ped var mj