Edalptekn çatlatma iğnesi yaptın mı canım? Evet istanbuldayım ama benim haplarla büyümüyo iğneyle büyüyo iğne zaten 10 binden fazla bana yine 25 bini bulur aşılama bide tutma ihtimali düşük o yüzden kararsız kaldım daha öncede baya para harcadık özel hastanelerde yine iğne falan kullandım nasip olmadı duruma göre bakıcaz artık