kizinaasikanne LadyX evet öyleler kızlar aşırı tatlı oluyor 🥰 şimdi de erkek kardeşini bekliyoruz biz 🙈
LadyX kizinaasikanne çok merak ediyorum bakalım oğluşun nasıl olacak 😍 ne kadar var doğuma? Bu arada nickini çok beğeniyorum yaaa tam benlik
myangelson LadyX soğan dolması ve sarma yaptım canım dünden de tarhana çorbası var salata yaparım tamam 😄
Havin49_ Fatma_furkan1996 sağol cnm bebekler küvezde birinin durmu iyi doktor 2 haftaya çıkarırız inşallah dedi ama bi bebeişimiz hem çok zayıf hemde ağır bi solunum sıkıntım var bundan dolayı 1.5 ayı fln bulur dedi onun kalması hafta içi 12.30-13.00 arası hergğn görebilirz
Fatma_furkan1996 Havin49_ inşallah en kısa zaman da yavrularına kavuşursun canım daha da iyi olurlar inşallah zamanla Rabbim yardımcın olsun 🤲💕
Havin49_ LadyX çok sağol cnm Allah razı olsun birinin durumu iyi diğeri ağır solunum sıkıntısı çekiyor makineye bağlı inşallah düzelicek
myangelson LadyX sağol canım napalim yemek yapmadan olmuyor 😄 bugün de canım sarma istedi yapayım dedim tabi sararken 6-7 kere görkem sallamaya gittim odaya ama neyse 😄
kizinaasikanne LadyX Doğum Mart başında olucak inşallah 4 Mart diye tahmin ediyorum. Teşekkür ederim 🥰🥰 kızım benim için çok farklı bir deneyim oldu bu nicki o daha 3-4 aylıkken buldum normalde ismim yazıyordu 🙈