bahaarkaya mlkk0 ayy inşallah benimde çıkar ya kaçtır yaptım çıkmadı erken belkıde ama umut oldun bana
mlkk0 bahaarkaya olabilir inşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım benim çatlatma iğnesinden sonra 12. Günüm buğün
bahaarkaya mlkk0 yaa benimde bugünden iltıbaren 11 günüm aşılama günü saymazsak inşallah alırım ya bilmiyorum hayırlısı
buketdeniz19 mlkk0 awox yalancı pozitif vermiyor canım kan ver ben daha silik şekilde öğrenmiştim adetime 4 gün kala
buketdeniz19 mlkk0 kan verince etiketle merak ederim inşallah güzel haberler alırsın canım Allah gönlüne göre nasip etsin
mlkk0 bahaarkaya ne zaman test vermen gerekiyor ben cuma günü vereceğim için dünden leri awox ile yapıyorum sabah saatlerinde Bu sabah yine yaptım sanki düne göre daha silik durmuyor mu bana mı öyle geldi
bahaarkaya mlkk0 hayır gayet iyi bence bende test aldım gelmesını bekliyorum gelirse yapıcam kuzum ya inşallah çıkar ya
berivanbayrktr bahaarkaya internettwn mi sipariş verdiniz gebelik testini bana da yardımcı olurmuusnuz
mlkk0 Lapsodi bence test markasından markasına değişiyor birde sabah iyk idrarla daha net sonuç alınıyormuş ben iki gündür o şekilde baktım