mutlubalik bende gebeliğimin ilk zamanları Ayşe Gülere gidiyordum. Hiçbir kan tahlili, test vb.istemedi. Herşeyi ben kendim araştırıp yapıyordum hiç bilgi vermiyordu. Ayrıca ultrasonu da çok kötü bebek görünmüyor resmen. Uzun süre boyunca bebeğin kesinlikle kız dedi daha sonra başka doktora gidince erkek olduğunu öğrendim ve bebeğim erkek. Tüp bebek üstüne ihtisas yaptığı için normal gebelerle fazla ilgilenmiyor diye düşünüyorum.