Kızlar merhaba dün idrar testi yaptım çok çok silik çizgi çıktı . Bugün sabah ilk idrarla test yaptım düne göre çizgi daha belirgin oldu. Hastaneye gidip kan testi verdik 11,46 çıktı. Doktorum iki gün sonra tekrar kan testi ver artışa bakalım dedi. Sizce hamilelik var mı? Artar mı bilmiyorum daha önce iki kere kimyasal gebelik yaşadığım için kaygılanıyorum 😔