userrrr_ eslem2121 ben ilk defa kan verdim normalde randevum vardı peki vajinal mi yaparlar bu betaya göre yoksa karından mı
ballim_dunya userrrr_ kan veriyorsun balım değerine ordan bakarlar eğer kontrol içinde gidersen vajinal yaparlar
ballim_dunya 2bebisannesyim dün test verdim bugün kadın doğum doktoruna geldim şansıma sıra vardı bakalım ne diyecek
-Papatya33 ballim_dunya kadın doğum doktoru verdiyse tamam ama başka bölüm doktoru verdiyse kadın doğum doktoruna mutlaka danış ama onay vermeli. Enfeksiyon tehlikeli düşüge bile neden olur
uzumlukek104_ ballim_dunya o konuda bişey söyleyemem hamile olma ihtimalini soylediysen ona göre vermiştir hamilelerin kullandığı antibiyotikler var kullandım kullanmak istemiyorum diyorsan da ıhlamur ballı limonlu su ılık
gulten_1 Benm de ilk öğrendiğimde 80 di. İki gün sonra 125 olmuş, dr iki katı olmadığı için çok arada konuştu, böyle olup değeri yükselen varmı
pengumommy ballim_dunya iki günde bir kan verip takibi baktırın sonrasında bir problem yoksa 6 haftalar içinde gidin
Kubrabln52 ballim_dunya pcosum pcoslu oldugum halde 2.ciye hamileyim pcos olmak hamilelige engel degil sadece sıkıntı stres yapmayin yeter allah saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin ❤️🥰