Kızlar 5 gün gecikmem oldu, belirtilerim sol kasığımda sancı mı desem yumruk gibi bir şey mi oluyor desem o tarz bir şeyler oluyor. Göğüslerim normalde adetten 10 gün önce şişerdi bu sefer şişmedi daha yeni bugün ucu hassaslaştı. Merakımdan test gidip alıp yapmak istiyorum ama saat 21:10 yapsam çıkar mı ki? Sabah ilk idrarla mı yapmak lazım