fadimebicer Merhaba, benim de 17 Ocakta adet olmam gerekiyordu,o gün kaset test yapmıştım Dr.Prufer diye bir markanın negatif çıkmıştı.Dün gecikmenin ikinci gününde 3 tane artimed kaset test yapmıştım silikti ama net pozitifti.1 tane Days Doctor yapmıştım o da silik çıkmıştı.Bu markalarla ilgili çok şikayet okuduğum için bir tane de farklı bir marka ile yapayım dedim Awox tu o da.Maalesef çıkmadı onda.Ama umarım sizin sonucunuz olumlu olur,bu markalar yüzünden kimse hayal kırıklığına uğrasın istemem.Zor oluyor.