Kızlar Merhaba..
Ben Eylül’de 12 haftalık düşük yapmiştım. Ekim itibariyle düzenli adet oluyordum en geç 1 gün gecikirdi.
Normalde 13 ocakta Adet olmam gerekiyordu olmadım.. 14 Ocakta Test yapmıştım tek çizgi çıkmıştı. . 16 Ocakta tekrar yaptım tekrar tek çizgi.
Bugün gecikmemin 6. Günü akıntım var kasık ağrısı başından beri var aynı adet olacakmışım gibi.
Göğüs hassasiyeti de bir var bir yok gibi.
Bugün tekrar test yaptım Artımed erken gebelik testi oda silik çıktı ama pembe mor kırmızı şeklinde değil. Burada da okuduğum kadarıyla yalancı pozitif veriyormuş bir tane daha aldım başka marka oda hemen silik çikti ama bilemedim.
Sizce var mıdır? 2 testin de yanılma ihtimali var mıdır? Beta için de eşimi beklemem gerekiyorr.. Tecrübesi olan yazabilirmi