zeynepikra1 ilkiminannesi canım ben kan verir yarın 2 gün sonra artısna bakardım 21 gitsen artısa bakmak için 23 tekrar gidecen benım sabrım yok 😂😂😂😍
ilkiminannesi zeynepikra1 hahaha kız bakma bende sabırsızım ama az kaldı 21 ine diye sakin kalmaya çalışıyorum 😢🤭🤭🤭
serenss ilkiminannesi çok sevindim sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri inşallah ❤️❤️ baya çıkmış çizgi benimki hayalet gibiydi
ikibalannesiii ilkiminannesi benim adete 5 gün kala yaptığım testte böyle çıkmıştı aynı marka hamişim canım bence var pembe çünkü çizgisi hayırlı olsun 😊