ilkiminannesi Bilen bilir 2 test yaptım ikisi de pozitif çıktı başka marka da yapmak istedim Buda silik çıktı . İlk idrar değil ve az idrarla yaptım . Predictor early
mlskryg ilkiminannesi ben 2. Gebeliğimde daha yeniydi böyle çıkmıştı bence tekrardan yapma git kan ver tam netleşsin
Minamom_ ilkiminannesi üst üste 3 test yanlış çıkma ihtimali yoktur bence zaten bu marka çok garanti 🥰 sağlıkla gelsin inşallah maşallah 🧿
ilkiminannesi Esma006 bu son test artık daha yapmak istemiyorum 🤭21 ine sabah randevum var kadın doğuma kan vercem
ilkiminannesi atesvesu 25 aralıkda regl oldum tüp bebek tedavisi gördüm transferi saymazsak bugün 7. Günüm canım
atesvesu ilkiminannesi testlerine göre canım pozitif testin inşallah kanda da çıkar da müjdeli haberi alırsın 🤲
[silindi] Ayyy canım benim barizzz belli hayırlı olsun 🥰🌸Belirtilerin neydii lütfen bizimle de paylaşabilirmisiniz
ilkiminannesi [silindi] teşekkür ederim canım 💖yani benim tüp bebek tedavisi olduğu için kullandığım Estrofem ilaç içmeye başladığımdan beri göğüs hassasiyeti var o yüzden bunu belirti saymıyorum ama ayaklarım buz gibi soğuk karnım şiş gazım var ve sürekli halsiz uyku hali oluyor
[silindi] ilkiminannesi sırt ağrın da oluyormuduu acaba ayy ne kıymetli bebek rabbim sağ salim kucağına aldirsin inşallah. 🥰
Htc4345 ilkiminannesi o ayak usumesi oluyordu ilk öğrenmeden önce sol ayağım bi anda buz gibi olmuştu ama inanasım gelmemişti sonra bende tüp bebek olmuştum inş hamilesindir çünkü aynilari olmuştu bende de
nevinbulyaman @ilkiminannesi hayırlı olsun canım . bende hamileyim diyorum artık çok çok başındayım dpo 9 regl döneminde 3 gün kala 6.9 ile 🥰 bi saat önce trend yoldan bu markayı sipariş etmiştim geldi yaptım silik ama gözle görülür bir şekilde çıktı
Bir1kelebek nevinbulyaman aaa canım hamilemiymişsinnn😍😍 ay canım nolur dua et banada nolurrr çok istiyorum zaten şuan da daha çok istemeye başladım içim içimi yiyor😫😣🥹
zeynepikra1 ilkiminannesi canım ben kan verir yarın 2 gün sonra artısna bakardım 21 gitsen artısa bakmak için 23 tekrar gidecen benım sabrım yok 😂😂😂😍