biranneadayii_1 Selamlar ❤️ 8+4 haftalık hamileyim ve dün itibari ile mide bulantılarım başladı. Dünden beri hiçbir şey yiyemez su bile içemez oldum 🥺 doktoruma ulaştım prilam ilaç önerdi. Kullanan var mı aranızda? Umarım işe yarar 🥲
edabolukbasi3- biranneadayii_1 evet iki hamileliğimde de kullandım. Zaten bunları öneriyorlar mide bulantısı için, bir de sabahları uyanınca çubuk kraker veya leblebi ye mideni yatıştırsın
betultrn1 kurkmantosuzmadonna merhaba bende yeni başladım bulantılar nedeniyle 9+2 şuan gece 2 doz sabah aç karnına bide öğlen alıyorum böyle kullanan var mı ?
elllaaaa dagliefe22 gündüz içince aşırı halsizlik uyku yapıyor ben bi kaç defa gündüz içtim doktorum çok kızdı
unziii biranneadayii_1 8 + 2 benimde bulantılarım vardı ilaç bana iyi geldi benim doktor gece yatarken iki tane almamı söyledi. Zaten bitkisel zararsızmış içindeki olan bitkileri söylemişti. İnşallah sanada şifa olur
dilosunuz biranneadayii_1 kızımda doğuma kadar içmiştim şimdide 14+5 kullanıyorum bırakınca sanki dünyam tersine dönecek gibi hissediyorum 🥲gece yatmadan bitane öğlen de bitane içiyorum
m3ltem biranneadayii_1 30 haftalık olcaz ama halen kullanıyorum içmediğim gün günüm zehir oluyo ilk hamileliğimde doğum gününe kadar içmiştim
rabiaadr @biranneadayii_1 bende kullanıyorum.6. Haftadan beridiri cok iyi geldi migde bulantısı yaşamıyorum sabah 2 akşam 2 adet iciyorum. Bazen hic yaşamayınca kullanmıyorum
1mimikralicesi biranneadayii_1 Merhabalar 🤗 İlk gebeliğimde yalnızca ‘Zofer’ iyi gelmişti bana. Hayırla atlatmak nasip olsun şu sancılı günleri 🥰
gzeemnr biranneadayii_1 ben kullanıyorum kullandığımdan beri mide bulantisindan kurtuldum sabah akşam 1 tane içiyorum. İlaç olmasa ne yapardım bilmiyorum