dilos178 bende 9+5im aksine bende çok yiyorum iştahım çok açık 🙄 şimdiden 4, 5kg aldım zaten doğru düzgün hamilelik belirtim falan yoktu en son çok az göğüs hassasiyetim kalmıştı oda kayboldu bitti gitti şuan hamile değil gibiyim 🤦 bende 30unda gideceğim doktora ultrasona göre 5 gün önde görünüyor bu ayın sonunda gel demişti doktorum