bebegimle_ben bebee1 cektim canim bugun oglende yapicam saat 3 te ama takvime gore yarin yuksek pik gunum hesaplama yaptim bakalim aslinda normal ilerliyor bakalim bugun belli olur koyulasirsa hepsinj tarihli saatli yaptim yapistirdim
bebee1 @Bir1kelebek kız biz önceden pik sandık benim bugun pik oldu meger ya da bi daha mı oldu anlamadım🤣 dpo falan yok henuz ahdhhd
gunes111 Bir1kelebek kızzzz pik oldu benimde. Çok mutlu oldum eşim yarın sabah işe çıkacak dşye gegrisi Allah’ın takdiri
gunes111 Bir1kelebek kız patrona bir kaç Ufak yalan atıl eşim işe çıkarı bu sabah çıkacaktı ya bu gece çıkacak yada kaç gün daha kalır beli değil ama eşim eyer kalırsa hep üst üste yaptık biz üst üste yapınca olmuyordu bu gece ara verip Yarınmı yapsak
gunes111 bebee1 bugün daha pik ilk sanşyesinde pik oldu eşim işe Çıkmadı patrona biraz yalan söyledik sence bu gecedemş değerlendirelim yoksa yarın gecemi çünkü 17.18.19.20 beraber olduk