parildayanyildiz2 bebee1 evet tam pik olmuş gebelik testini de böyle çift çizgi görmek nasip olsun inşallah🌸
bebegimle_ben bebee1 ben hep canim oglenleri ayni saate yapiyorum 2 saat once au alimini durdurdum bak dunku testimi atiyim canim
bebegimle_ben bebee1 12 ocakta basladim yapmaya canim ama o gun iliski oldu gun ara hep yaptik dunde iliskimiz oldu bu hafta arka arkaya yapicaz ama carlbleu testiylede yaptim daha pike var dedi bugun 19 yuzdesi yarin 21 yuzdesi bakalim canim
hard bugünü yarını kesin değerlendir çnkü bnm tam net gördüğüm gün ve ertesi günü tam netti çizgi sonra bida yaptım çok azdı çizgi ona göre değerlendir yani 😉
bebee1 @parildayanyildiz2 ayyyy ne guzel bir dua inşallah canım rabbimm tüm isteyenlere nasip etsin❤️❤️❤️❤️
bebee1 @bebegimle_ben testlerini alt alta koyup cektin mi resmini tarihlere bakalm bi ilerleme nasl diye
bebegimle_ben bebee1 cektim canim bugun oglende yapicam saat 3 te ama takvime gore yarin yuksek pik gunum hesaplama yaptim bakalim aslinda normal ilerliyor bakalim bugun belli olur koyulasirsa hepsinj tarihli saatli yaptim yapistirdim