kurkmantosuzmadonna Hazır pazartesi temizliği yaparken sormak istedim. Temizlik yapmaya hangi odadan başlıyorsunuz kızlar? Evinizin sürekli temiz olması, kokması için neler yaparsınız? 🌸 Varsa temizlik tüyolarınız alalım. 🧼🧹
kartanesi___ kurkmantosuzmadonna Salondan başlarım hep🌝tüyo olarak da ne verebiliriiiimmm 🤔 boş sprey kutusuna yüzey temizleyici koydum onunla aynaları siliyorum mükemmel parlıyor, hiç leke bırakmıyor 🥳
Yazmelegi_ kurkmantosuzmadonna en dipteki yatak odamdan başlarım oturma odasına doğru gelirim. Salonum kapalı zaten kullanmıyorum onu da ayda bir temizlerim.
deletedmom43191 kurkmantosuzmadonna evin temiz kokması icin hep havalandiriyorum camasir biriktirmiyorum çamaşırları hemen kurutup yerine yerlestiriyorum
kurkmantosuzmadonna kartanesi___ ya evet ben de salondan başlarım. Sonra mutfak, yatak odası, banyo diye gidiyor. Aaa yüzey temizleyici ile cam silmek ilk defa duydum. Deneyeyim bir.
CeysuG kurkmantosuzmadonna Evimin şeklinden dolayı yatak odası mutfak salon kapının oradaki hol en son cocuk odası çamaşır odası ve banyoda kapanışı yapıyorum.
kurkmantosuzmadonna CeysuG değişik bir şekli mi var? Ay ben biri gelir aniden falan diye salondan başlıyorum.
sevacano kurkmantosuzmadonna Ben salon yatak odası yemek odasını mutfak sonra banyo sonra kendımı yıkayıp rahatlıyorum tüyo olarak bir şey söyleyemem ama duşa kabinin su lekesinden bıkmış durumdayım ben giriyorum sonra eşim giriyor haliyle ben kurutuyorum ama eşim çıkınca ıslak kalıyor ve kötü görüntü oluyor 🥲
deletedmom43191 kurkmantosuzmadonna ve evde koku olmaması icin hergun mutlaka mutfak lavabosuna bulasik tableti koyup kaynar su ile giderleri temizliyorum tuvalette de klozetin ve alaturka tuvaletin içini domestos ile fircaliyorum lavabosuna müdahale etmiyorum normal el yıkama yeri hep sıvı sabun kullandığımız icin koku oluşmaz hemde bina daha 3 4 aylik bina giderler temiz
CeysuG kurkmantosuzmadonna Salonum tüm odalara açılıyor. Duvarı kırdık salonun orayı iki odaya bağladık durum böyle olunca salon evin tam orta kısmında kaldı. Mutfak ve yatak odası evin bir tarafında kalırken kapı girişi gol çocuk odası banyo tam karşı tarafında kalıyor salonun. O yüzden banyoya en uzak yerden başlayıp o’da oda yaklaşıyorum banyoya
kurkmantosuzmadonna deletedmom43191 oh mis. Benim oturduğum ev baya eski kokusu bir türlü bitmiyor. Rossmandan giderler için olan koku gidericiden aldım ondan sıkıyorum bir gün idare ediyor.
_pearl deletedmom43191 Benimde mutfak giderim kokuyo birde yeni ev yeni yapıldı öyle geçtik hamileyim birde midem bulanıyor nasıl geçicek yaa
deletedmom43191 kurkmantosuzmadonna hmm düzenli ondan kullancan o zaman veya devamlı havalandiracaksin oda kokusu falan ise yarar belki
kurkmantosuzmadonna deletedmom43191 gider kokusu olduğu için ne kadar havalansa da o spreyden sıkmadığım sürece geçmiyor. Allahtan onu icat etmişler.