annebaliii rabiaclkmst benım ılk oğlumda da Tansıyon vardı bunda da arada çıkmaya başladı Sureklı kontrolde duruyoruz ıste zor bıraz Allah kolaylıkla bıtırmeyı nasıp etsın
selinn_0 deletedmom43191  benimkinde tahminde bulunur musunuz
annebaliii rabiaclkmst masallah meramın neresı annemde Meram da yaka tarafında ben kuledeyım☺️Ikı yasında bı oglum var Buda surprız bı bebek oldu erkenden carsamba ogrencem bunu da ınsallah henüz bılmıyorum ☺️
rabiaclkmst annebaliii bende Meram yakada oturuyorum oh olsun maşallah Rabbim nasip etmiş oda gelmiş 🤭
annebaliii rabiaclkmst yaa çok ıyı masallah yakanın neresı ay😄annem cıgerı bahattının orda kı baharlar da