annebaliii evet iyi bir doktor bende beğendim ama ben ilk doğumumu da Medicana da Narin Türkmen de yaptım bu ikinci inşallah bunda da ona gidiyorum hem seviyorum hem memnunum ☺️ plesenta aşağıdaymış ağrım vardı Berna hanım bunu söyledi bakalım Narin hoca ne diyecek