Merhabalar, 7. Haftadayım. 6. Hafta olmadan keseyi gördük. 5. Haftadan beri ise kasık ve genital bölge ağrım var. Destek olarak progestan kullanıyorum. Sadece ağrı bende var sanıyordum, bu birlikteliği görmek çok güzel:)) herkese sağlıklı bir süreç geçirmesini dilerim.