merv__1 Arkadaşlar keseyi gördüğünüz de kaç haftalıktınız? Biz 5. Haftada minicik gördük 3 mm dendi Bir de Şuan 6 haftalık ve bende kasık ağrısı vs hiç bir belirti yok bu haftalarda kasık ağrısı yaşanıyor diye duymuştum 🙏🏻
Nidaanur merv__1 kasık ağrısı olacak diye bir kural yok. Bebek büyürken ağrılar olabiliyor. Dua edin böyle devam etsin. 🙂
ayse_000 merv__1 ben kendimi strese sokmamak için 7. Haftada gittim hem keseyi gördük hem kalp atışını duymuştukk
shdaykn merv__1 merv__1 gebeliğimin 35. Haftasındayım kesemi 6. Haftda gördü kalp atımınıda o zaman duyduk sizin doktorunuz vajinal mı baktı karından mı baktı kötü düşünmeyin kalp atısınıda duyarsınız ne zaman gideceksiniz duymaya ve hangi hastaneye gidiyorsunuz
merv__1 Nidaanur kızımda ilk haftalarda kasıkta batma tarzı ağrılar oluyordu bunda olmayınca büyümüyor mu acaba diye bi terettüt ettim henüz kalp atışı için gitmedim 🙂 içi içini yiyor insanin
merv__1 ayse_000 en iyisini yapmışsın bende sabırlı olabilsem keşkee kasık da ağrı batma tarzı şeyler olmuşmuydu ben hiç bir şey de hissetmiyorum 😐
merv__1 cicekbahcesi_ bana da görünmeyebilir demişti yine de baktı çok minikti kese zaten 1 gün önce gitmiş olsaydım hiç görünmeyecekti sanırım 🥲🙏🏻
ayse_000 merv__1 evet oldu ama herkesin ağrı olacak diye bişey yokki stres yapma iyidir o Allahın izniyle🙂🙂sağlıkla al inşallah kucağına
cicekbahcesi_ merv__1 ben biraz bekledim 6+3 ya da 6+4 de gitmiştim o zaman gözükmüştü kese göründüyse sıkıntı yok bence kalp atışını da duymuştuk biz kese göründüğünde bazılarına vajinadan bakıyormuş doktorları benim doktorum öyle yapmadı mesela
merv__1 shdaykn karından baktı canım minicik göründü kese 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi benim kafama taktığım şey aslında bu haftalarda kasıklarda kramp batma tarzı ağrılar olmuyormuydu hiç belirtim yok benim o korkuttu
lelesbaby__ merv__1 hic korkma bende de kasik ve genital agrisi var ben de agriyor diye korkuyorum. kimde ne yoksa otekinden korkuyor😂 birbirimizi rahatlatalim bari inan bana agri olsa o da bir dert her agridiginda panik oluyorum
Gks_01 merv__1 bende 4+5 te görmüştüm ama lekelenmem var diye erken gitmiştim yoksa 1 hafta sonra gidecektim . Ağrınızın olmaması daha iyi herkeste olacak diye birşey yok ağrılar insanı ister istemez tedirgin ediyor
cglzbk Gks_01 ben şuan son adet tarihime göre 4+5 teyim. 3 kez 48 saatte bir betahcg istedi doktor verdim artışlar düzenli dedi ama kese için değer az dedi. Ama cuma günü yani iki gün sonra 5+0 da usg ile bakalım kese görecek miyiz diye çağırdı görünür mü acaba
Gks_01 cglzbk değerin 5000 E geldiğinde git 3 kere düzenli arttıysa öyle devam eder hesaplayın rahat görünsün derseniz dediğim gibi yapın