Turaned Selam kizlar ben Perşembe beta 210la öğrendim gebe olduğumu dün kan verdim 271 olmuş sizce yukselirmi çok üzüldüm artış olmadığına böyle olupta yükselen varmı?
elifd3nuz Turaned iki g6n sora tekrar vermelisin 2 katı artış olmalı, Rabbım gönlündekini nasip etsin
prs_99100 Canım 3 hafta olmuş keseyi genelde 6. 7. Haftalarda görüyorlar böyle şeyler düşünme hep iyi şeyler düşün 🫶🏼
Turaned elifd3nuz Perşembe 210 pazartesi 271 çıktı doktor kimyasal diyip yolcu etdi acaba böyle olupta soradan sicrayis yükselis yaşayan oldumu
sulenurmuezzinoglu Benim değerim 5 haftadayım beta sonucum çıkmış 2964 çıkmış ama kesen küçük 4 haftalık bi kese gibi demişti değr normalmiki