Merhaba kızlar geçen hafta salı 185,50 beta ile gebe olduğumuz öğrendim bugün kontrole gittiğimde kese gözükmedi kan takibi yapıcağımızı öğleden sonra gelmem gerektiğini söylediler sad 11 aralık daha erken mi o yüzden mi gözükmüyor 2 düşüğüm oldu korkuyorum polikistik over da var