anneyim01 Mahbuss yerleşmedir belki Kırmızı değilse endişe etme dinlen Agır iş yapma İnş hamilesindr bebeğinde sennle olr
anneyim01 Mahbuss kıyamm ya vallahi ne cok hüsranla sonuçlandı aynen düşnmeyelim belkide olacagı varsada biz erteletiyoruz strese grerekten oluruna bıraklım Allah nasip edcktr .
-Papatya33 remziye410_ 2 gune bir aynı yerde kan verin mutlaka artış önemli. O şekilde takip edilebilir
Mahbuss yamrr_ars benimde negatiftir adet oldum çünkü daha sonucu almaya gitmedim E nabiza da düşmemiş Ama senin gününe vardı sanki daha
Mahbuss yamrr_ars gerçekten çok can sıkıcı bir durum ya Özellikle bu ay yıprandım çok ümitliydim Bende artık oluruna bıraktım biraz beslenmeme dikkat edip kilo vermeye çalışacağım