Mahbuss Esma006 yok canım sağlık ocağına vermiştim kan Ya yarın çıkar yada gece düşer e nabiza Merakla bekliyorum İnşallah yerleşme kanaması felandir
kissbu nevinbulyaman sabah testimde silik çizgi görmüştüm ya kan verdim sonuç 0.05 çıktı çok üzgünüm ya doktor da dediki adetine daha 4-5 gün var bekle dedi ama çok umutsuzum artık
yamrr_ars Aslında belirti yok hepatit için aşı olmam gerekiyor ondan dolayı önce tahlillerime bakmaları gerekiyormuş
yamrr_ars remziye410_ gözün aydın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim olmuş gibi sevindim
yamrr_ars Ya ben bu platformu çok beğendim düşünsenize tanımadığımız insanlarla aynı hüznü mutluluğu paylaşıyoruz dualar ediyoruz fikir danışıyoruz gerçekten seviyorum ya