curcuna kızlar selam bende duphaston ile regl oldum çarşamba günü klomene başlıyorum ilk kez takibim yapılacak
sizdenbiriyim mystery94 sadece uçları ağrıyor hafif yani ama hafif dolgunlukta var göğüslerimde yşne bilmiyorum tabii
zeyyy_ @mystery94 ayy test yapsan belli olur 2 güne benim de çabuk geçer inşallah pozitifleri görürüz 🙏🏻
mystery94 zeyyy_ her sabah yapıyorum zaten canım silik çıkıyor ama 14. Gün kan vericem iğnenin etkisinden
curcuna zeyyy_ kaçıncı gündesiniz ben yarın başlıcam ama sonraki süreci hiç bilmiyorum. yani doktor 13. gün çağırdı sonrasında ne olacak siz gittiniz mi
zeyyy_ @curcuna Benim çatladı şimdi bekleme sürecindeyim Ben 9. Gün gittim doktora yumurtaların kendi çatlamasını beklemezsen iğne veriyorlar inşallah işe yarar kullandıklarımız
curcuna zeyyy_ ay vallahi çok heyecanlıyım ilk kez denediğim için bana 13. gün gel dedi ama bazılarının o gün gittiğinde çatlamış oluyormuş be olacak bilmiyorumm size ne dedi doktor
zeyyy_ @curcuna aynen o tarihlere kadar çatlamış oluyor beni 9 gün sonra gel dedi o zaman da 18-17-16-12 büyüklükteydi mesela iğne yapmazsa 3 gün sonra kendi çatlar 21-22 geldiğinde dedi siz bence daha erkene alın randevuyu
curcuna elf006 zeyyy_ ama bana doktor kendisi verdi bu tarihi rgln 13. günü gel diye o zamana kadar bir dolu bir boş olarak değerlendireyim mi yinede
elf006 bnde ilk defa klomen kullandım arkasına ovitrelle çatlatma iğnesi yapıp 36. saat ilişki ve beklemedeyim bat 14 gün var bakalm inşallah olumlu olur ovilasyon testlerimi atacağım anlayan varsa yorumlayabilir mi kızlar
zeyyy_ @curcuna bence değerlendir canım çatlarsa boşuna kullanmış olursun ilacı benim arkadaşımın öyle olmuştu ilacı kullandı doktor kontrolüne kadar çatlamış değerlendirmişti 2 güne 1 gebelik olmuş
curcuna zeyyy_ sağol canım benim regl bitsin başlıyayım bende ovülasyonla takip yapıyor musunuz siz yoksa bu ay sadece doktorumu dinleyeyim bilemedim
zeyyy_ @elf006 Benimde böyle çıktı iğneden 1 gün ve 2 gün sonra çok koyu ama iğne olduğu için koyu çıkar dedi doktor onu dikkate almadan söylediğim saatleri değerlendir dedi