nevinbulyaman @zfrnemos ilk kez 5 ın üstünü geçti ve regle 3 gün var doktorumu aradım iki gün sonra yine test vericem
Busranur_mnts nevinbulyaman 2 gün sonra yine kan ver artmasını görmek lazım gecikme var mı adet öncesi mi verdiniz
Novamom_ nevinbulyaman 25 in altı riskli diye biliyorum ama umarım gönlünüzce olur 💖bende ilk tahlilimi 3 gün kala vermiştim 3 kez peş peşe 2 günde bir tekrarladım
nevinbulyaman @Novamom_ ama ben resmen 3 gün kala verdim kan doktor normal dedi dpo 9 dayım yani şuan için riskli diye birşey yok canım sizin çıktımı sonuç
Novamom_ nevinbulyaman bende adetime 3 gün kala verdim 560 çıktı 1 gün kala verdim 1031 çıktı adetim geçtikten 1 gün sonra yine verdim oda 2450 çıktı
nevinbulyaman @Esma006 çıktı canım daha hamileliğimin çok çok başındayım regle 3 gün kala 6.9 çıktı dpo 9 bugün
nevinbulyaman Anladım ama kişiden kişiye değişir doktorumdan bunu söyledi benim yumurtlama 10 unda oldu çatlamak 11 inde ben daha çok başındayım ve regl dögüm 26-28 günde bir @Novamom_