momismom2 2 saatte çıkmıştı bnmkii :) Kan thlili ilk 1 saatten snra parca parca çıkıyor ama beta hcg en son çıkıyor oda ikinci saati buluyor
nevinbulyaman @momismom2 sadece beta istedim yine 2 saati bulurmu bulmasın ya gözüme uyku girmiyor dün geceden beri heycandan
momismom2 nevinbulyaman yani hastaneden hastaneyede değişebilir ama bnde beta istedim acilde detayli kan aldi bnden idrarda istedi hepsini verdim
nevinbulyaman @Novamom_ sağlık ocakları öyle canım cuma günleri geç yolluyorlar laboratuvarlara o yüzden pazartesiye kalıyor sonuç
sepselin Bu kadar çabuk çıkıyor mu canlar ya ben bir keresinde devlet hastanesi kadın doğumda kan vermiştim 6 saat sonra çıkmıştı hcg. Acaba yoğun bir gün müydü ama hemşire daha alırken söyledi 6 saate çıkar diye. Yarın yinevericem keşke 2 saate çıksa
parla94 Novamom_ cuma verilen tahlillerin gözükmesi uzun sürüyor maalesef benim de pazartesi öğleden sonrayı bulmuştu sonuçların çıkması
kacamazzz nevinbulyaman hayırlı olsun canım benim çok sevindim senin adına. Aylardır sürekli postlarına denk geliyordum hamile olmana çok sevindim 💕 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
zfrnemos nevinbulyaman yaaaa bunu gormemıstım dusuk ama 2 gunde 1 aynı yerde kan ver aynı saatte cok guzel bı sonuc ama sevınmek için bekle derım ınsallah saglıklı ve guzel bı hamılelık gecırır ve kolay dogum yaparsın ve ınsallah saglıcakla kucagına alırsın bebişini 🌸🌸😇
Busranur_mnts nevinbulyaman 2 gün sonra yine kan ver artmasını görmek lazım gecikme var mı adet öncesi mi verdiniz