Sevim010 rennie yıllardır kullanıyorum ama mide yanmama o bile bu sefer gayda etmedi 1 saat sonra tekrar yanmaya başlıyordu bu hafta dr uma söyledim opema diye vir hap verdi sabahları aç karnına içiyorum bu hafta 1 kere vile midem yanmadı şükür rahat ettim nefesimi kesiyordu acı gözümden yaş geliyordu istemsiz şekilde