Prensesannesi 30+5 olduk cinsiyet kız ilk bebeğim olucak insallah hamileliğim güzel gidiyor elhamdüllilah 23 yasındayım 😍
Zbydyrz SMbzdg Sezeryan olacak benim ☺ nisan ortası olur diye düşünüyorum erken gelmez ise tabi 😳senin normal mi? kızım olacak insallah 🙏
SMbzdg Zbydyrz doktor bana daha hiçbir şey demedi ki normal mi sezeryan mı diye bende merak ediyorum bakalım diğer kontrolde ne diyecek