kelebek12345 ben tedavi olarak ilk kez bununla baslayacagim , 1 yil once kurtaj oldum ondan sonra hic tedavi gormedik 1 kez kimyasal gebelik oldu , doktorlar stres yapma vs deyip biraz daha bekle diye oyaladilar açikcasi .cok sukir icime sinen bir doktor buldum baslayalaim zamani gelmis dedi .insallah bu ay guzel haberler paylasmak nasip olur canim , sen kac yillik evlisin ayrica belki regl olmazsin 🐣