mor_menekse1 Sevgidendi benimde 28 Ocak ay sıcak basıyor takvime baktıkça ikinci olacak kolaylıkla hayırlısıyla çıkalım kavusalim insAllah 🤲😍😍 bebekler kaç kg kizlar
yesimvera Sevgidendi benimde 21 Ocak çarşamba günü ilk gebelik heyecan korku çok karmaşık duygular içindeyim
Sevgidendi AslanEge çok az kalmış sizin de ,sağlıkla kavuşalım bebişlerimize , ilk doğumunuz mu, hazır mısınız🫠🫠
AslanEge Sevgidendi 2. Sezeryanım olacak nasipse hiç hazır değilim vallahi benim ilki çok zor geçmişti o yüzden bunda ekstra bir korkum var ama yapacak bişey yok öylede böyle de doğurucaz
Sevgidendi AslanEge ben bilmediğimden korkuyorum sen bildiğinden , inşallah su gibi kolay doğum olur ikimizin dee
AslanEge Sevgidendi Amiinn inşallah hiç korkma bebişine kavuşacağını düşününce insana koymuyor. Benim sıkıntım bizde genetik olarak uyuşmuyoruz o yüzden spinalle hissettim herşeyi mecbur genel anestezi verdiler üstüne o zorladı ama dediğim gibi o bizde genetik onun dışında normalde 1 saat bile sürmüyor girip çıkmak güzel düşün bol dua et sağlıcakla kavuş inşallah 💕
AslanEge MerveLeo Ayy aynı gün desene haftaya bu gün son gecemiz olacak korku heyecan endişe hepsi 1 arada. Bakalım belki sürpriz yapıp erken gelmek isterler
Sevgidendi mor_menekse1 sağlıkla kavuşalım küçük kuzulara♥️ ben en son 73+1 ‘de gitmiştim 3069 gr dı , çarşamba günü 39+3 oluyorum artık kilosu sürpriz olacak
Sevgidendi mor_menekse1 evet erkek bebiş, doktor biraz geç döllendiğini düşündüğü için beklemek istedi ben de kabul ettim , sağlıkla gelsin de sorun değil, zaten kendisi gelecek gibi de durmuyor 😄
MerveLeo AslanEge ay deme öyle erken davranmasın. Benim 38+2 olacak tam 26 sı. Sağlıkla alalım kucağımıza ☺️
mor_menekse1 Sevgidendi yaaa hadi hayırlısı inşAllah 🤲😍 gelişim olarakta erkkeler biraz önde oluyor 😂 bnde geç istedim doktor beklemez dedi 38+5 gelecek insAllah nazlı kızım çok hareketli normalde baya harket azlığı var sizde de var mı
Sevgidendi mor_menekse1 mor_menekse1 evet eskiye göre baya azaldı , bazen yine çok hareketli oluyor ama bazı günler resmen dürtüyorum hareket edince rahatlıyorum. Artık onların da yeri kalmadı , bebiş de biz de yorulduk🫠🫠