Beyzan edashh çatı muayenesi normal Doğuma uygunluk belirtir ama asla gün vermez hatta burda başlık açan anneler var 1 cm açıklıkla 1 hafta gezen de var 5 saatte direk Doğuran da 🤷🏻♀️ Her şey bünyenize ve elbette bebeğinizin isteğine bağlı 😁
Linasmommy edashh canım ben kontrole gittiğimde daha tam dönmemişti açıklık yoktu iki gün sonra sancıyla gittim 4 cm açıklık vardı Doğum başlamış dedi doktorum 😊
edashh benim dönmüş kızım ama çatı muayenemiz yapılmadı ondan korkmuyorum inşallah dururmum müsait olurda normal yaparım
Merve0115 Biz 37+3üz 30. Haftada döndü oğlum çok şükür hala doğum pozisyonunda ama doktorum çatı muayenesi yapmayacağım dedi. Doğumda belli olur uygun olup olmadığı dedi.
BuketMiray Ssseval belli olmaz cnm ya çayı muaynesi yaptırdım brn ams tekrar bakacak ust kemik baski yapiyor bebek kanala girmemiş dedi nasil oluyorsa cuma tekrar bakacak anlamadım hic bişey belki de sezeryan diyecek🙄
Sareee edashh bn 38+3 te gittim canım dönmüş 1 cm acıklık var dedı bu hafta bekle dedı ama ben 39+2 oldum gelen yok yani tamamen bebişlerimizin keyfine kalmış😄🤦♀️
Ssseval BuketMiray doğum sırasında kanala girebiliyolar. Benimde şuan kanalda değil doktor çatı muaynesi yapmadı daha önce normal doğum yaptım ama açıklık için bakalbilir belki 39. Haftamda
cookiemonster ygmrcglyncn dün akşam biraz belim ağrıdı.. sabah kontrolüm vardı hastaneye gittim 4 cm açıklık var bu akşam doğumun olur muhtemelen dedi 🙏🏼🙏🏼