melismersin _kbra__kbra_ ayy ben 12. Haftada yeşil elma aşermiştim. Ya bütün gün iş yerinde akşam elmaya kavuşmayı beklemiştim. Bütün gün kafamın içindeydi. Tuzlayıp tuzlayıp yedim ya.
twobabymomm _kbra__kbra_ yaa kilosunu görünce ben vazgeçtim ama canım çok isterse mecbur qldiricam kaçış yok😂
hilal858_ _kbra__kbra_ nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama bazı şehirlerin soğuk hava deposunda bulunuyor☺️ 2.gebeligimdeyken Haziran ayında mandalina bulmuştuk 😂 İzmir’in soğuk hava deposunda. İnşallah sizde bulabilirsiniz 🥰
_kbra__kbra_ kurkmantosuzmadonna bende belirtilere pek inanmıyorum herkes farklı bişey söylüyo ben ne tatlı ne eksi istiyodm hep acı istiyodm ama erkek gibi
Bu0 _kbra__kbra_ bamya turşusu aşermiştim gece yarısına kadar aradık ondan sonra bulduk bir tane yedim midem bulandı ondan sonra canım hiçbir şey istemedi dün gece birden karpuz istedi canım