adinsmom2 Gebeliğim bi oğlum var ismi Adin bu gebeliğim daha yeni 6+5 kız olursa alisa erkek olursa aren
gormez beyzaygun kuzenimin adi Beyza yoksa çok hoş ve ince bi isim bakalım babamızı ikna etmeye çalışıyorum
Havin49_ merve1234456 bende ilk yağız ve yaman dedim ve öyle koydum inşallah yarın kimliğini çıkarıcam paşalarımı
Merviny ruti yaa ne guzel cok sevindim ayni isimde olacak olmalarina. Esim karadenizli. Arte de lazca bir isik demek ondan adi Arte Aslan olacak 😊
ruti Merviny evet çok güzel anlamı, benim de eşim Karadenizli 😌 İtalyanca da sanat demek aynı zamanda 💕
rumeysa1205 merve1234456 benim de kızım olacak ben de Miray ismini koyacagım galiba çok beğeniyorum modası geçmeyen bir isim 🌸