Kızlar selam 20-30. Hafta arası okadar hızlı geçti ki anlamadım bile ama 30. Haftadan sonra geçmek bilmedi gibi siz de durumlar nasıl ? ☺️ Ben kızım olacağını duyduğum ilk andan itibaren Miray ismini düşünüyorum hatta kesin diyebilirim çevremizdeki herkes miray olarak biliyor ve bekliyorlar ☺️ Çok kararsızımdır ama bu konuda nasıl bu kadar hızlı ve kesin karar verdim ben de şaşırıyorum 🫠