Ben gop yeni yüzyıl hastanesinde yaptırdım geçen sene temmuzdu sanırım 56.500 ödedim transfer , opu , 1 senelik embriyo dondurma içinde . Ve heyet raporunu kendileri 1 2 saatte çıkardılar . İlaçlar da opu için iğneler 10000 tutmuştur tabi vitamini ıvır zıvırı da devam ediyorsun onların da bi ücreti var . Ekip enerjileri , ilgileri ve hastane olarak da çok iyiler .