pimpirikliana Mavimsimavi bende hep ovülasyonsuz ilerledim ama böylede içimde yumurtlamayı kaçırdım endişesi oldu hep.
anneyim01 Mahbuss bekleyim mi bilmyorum Af buyurun peceteyle sildiğimde bile gelmedi orkide değdigi kadar duruyor beklemedeyim
Svcnvebebegi anneyim01 canım benim de adetime 5 gün var. Dün erken adet oldum sandım. 2 damla pembe şeklinde kan geldi. Kesildi sonra. Benim de 2 kızım var. Kızlarımda böyle olmadı hiç. Bende bekliyorum. Sende bekle bence. Yerleşme kanaması olabilir. Her hamilelik bir değil çünkü.
anneyim01 Svcnvebebegi İki damla değil canım Nasıl söyleyim 1 tl demir para varya ilk o kadar kahverengi sonra El içi kadar Oldu Gelen Kahverengi Sökülyor sanırım benimki
MerveLeo anneyim01 benim ilk hamileliğimde yerleşme oldu. Bu hamileliğimde olmadı. Emin olduktan sonra maydonoz hazırlayın
anneyim01 Kızlar Kahverengi geliyoe el içi kadar gelmişti simdi peçeteyle sileyim dedim . pembe pembe geliyor yani leke seklinde başkada yok gelmedi ay ben yerleşmeyide anlamdım . Belim Aşırı agrıyor Kızlar Kasıgımdan cok😔
ikibalannesiii anneyim01 bence bekle canım maydanoz suyu için sökülürse iç inşallah olmazsın tabi duam o yönde hastalanırsan özellikle soğan suyu iç kabuğuyla dört parçaya böl bi 5 dakika kaynat adetin 4 5 gün boyunca falan iç acayip temizliyor rahimi ben oğlumda öyle yaptım içtikten sonra ki ay hamile kalmıştım
anneyim01 MerveLeo Kızlar ya Maydanoz suyunu çay bardaga katmıstım önce yapmıstım ay telfonla konusurken dalgınlıkla hep içtim 😭