pimpirikliana anneyim01 senin testindeki çizgi baya belliydi nasıl olur teste de güvenmeyeceğiz demek ki 😔bende regl oldum bu arada bat 19 ocaktı. Bugün oldum
Mavimsimavi anneyim01 ah bende adet oldum pazartesi günü olacaktım ama bugün oldum dün kan sonucum negatifti artık inşallah güzel haberi alırız 7. Ay oldu benim olmuyor
anneyim01 Mavimsimavi İnş canım ya önünzdeki ay hamile olurz inş da Bir tık erkn olmamamı yoksa cift cizgi görüp negatifle sonçlanmasınamı 😄 güleyim mi Alayım mı Sabh umutluyken simdi hayalim yarıda kaldı Değişik duygulardayım ama Vardır Allahın birbildiği .
pimpirikliana Mavimsimavi bende bugün oldum 😔bir sonraki aya artık nasip 🫠ovülasyon alıp yapacağım bu ay kısmetse
Krnn1 Benimde bugün regl olmam lazım galiba olcam da çünkü regl belirtileri var hep oldum sanıyorım yarın testlerim gelecek artık testte çıkmazsa reglimi beklerim. Tabi o zmana kadar regl olmazsam
Mavimsimavi pimpirikliana ben sürekli ovülasyonla devam ettim bi biraktım bi aldım ama olmuyor yani bende bu ay almayacağım bir dolu bir boş değerlendireceğim artık
anneyim01 helin_a pedi doldurmadı Biraz kahverengi sonra pembe gibi tam sökülme yok ama olcam galiba Maydanoz kaynatıp içecem temizlesin diye bir bayan yazmıstı 3 gün içtim sonra birdaki ay hamile kaldım diye
Mahbuss anneyim01 canım bence biraz bekle yerleşme kanaması da genelde adet başlayacağı zaman geliyor çünkü sökülürse içersin belki leke durabilir
MerveLeo anneyim01 benim ilk hamileliğimde yerleşme oldu. Bu hamileliğimde olmadı. Emin olduktan sonra maydonoz hazırlayın
anneyim01 Mahbuss bekleyim mi bilmyorum Af buyurun peceteyle sildiğimde bile gelmedi orkide değdigi kadar duruyor beklemedeyim
anneyim01 Mavimsimavi Olablr belkide cünki attım resmi Silik gözle görlyor 1 değil 2 deste yani bozuk olmazdı herhalde ya
anneyim01 Mavimsimavi olamdı bende öyle yapcam bazen Yumurtlama ovulasyon bile Dikkat etsende olmuyor Allah ne zamn nasip edrse
pimpirikliana Mavimsimavi bende hep ovülasyonsuz ilerledim ama böylede içimde yumurtlamayı kaçırdım endişesi oldu hep.
anneyim01 uzlett 1 senedir 3 sene önce kitleden ameliyat oldum sonra 2 sene önermedi 1 sene de deniyoruz Olmadı beklemedeyim .