happy44 sağlıkla gelsin inşallah canım. Bende 5 ay önce kimyasal geçirdim 😔 testim hep silikti seninkide öyle olmuş olabilir.
İnşallah vardır yarın adet günüm
Bu ay geç yumurtlama oldu normalde günüm dündü pazartesiye kaydı
Bende reglden bir iki gün önce leke gelir o gelmeyince bende acaba diye düşünür oldum