asyaa1234 benim de ilk gebeliğim 7.haftada düşük yapmıştım kahverengi sonra regl gibi kanama oldu ağrılarım başta yoktu ama ped kullanıyordum o derece kanamam vardı hemen acile gittim bişey yok diyip yollamışlardı özele gittim düşük yapıyorsun demişti eve yolladı git gel sıcak suda bekle demişti bende sürekli yürüdüm gittim gelim ama sancı ağrı hiç bişey yoktu bebeğin düşeceği sıra artık zorlanmaya başladım aşırı zordu insanı kan ter içinde bırakıyordu bebek düştükten sonra ağrı sızı kalmadı