asyaa1234 Kizlar bakarmisiniz 6 haftalık gebeyim kanamam basta kahverengi oldu simdi adet kanamasi gibi pıhtılı kanamam var dusukmu yapiyorum lütfen bakarmisiniz
suragungor asyaa1234 acile gitsen iyi olur canim eger dusuk ihtimalin varsada bebek tutunsun diye ilac veriyorlar
mutsuz1 asyaa1234 evet bende yaşadım, düşük yapıyorsun şuanda, çok kötü birşey, Rabbim düşmanıma bile yaşatmasın. İnşallah hemen müdahale ederler Mora karışık kanamanda var mı
bbbbaaassssstttt asyaa1234 inşallah değildir düşük diye değerlendirmemek lazım hastaneye gdiin hemen daha sağlıklı bilgi alırsınız muayene olup. Benimde bı şekilde oldu ve bana kan boşalmış içinde önceden oluşan pıhtılarınıda atmışsın demişlerdi
iremdiye1i mutsuz1 rabbim kimsenin başına vermesin ama muhtemelen öyle oluyor canım bende yaşadım cok kötü bisey acile git zaten eğer normalse yağışlı takip yaparlar
mutsuz1 asyaa1234 teşekkürler canım, şuan seni çok iyi anlıyorum, ben 2 kere yaşadım. 😢 bende tansiyon düşüklüğü ve bayılmada oluyordu,
3babylovep asyaa1234 yanlış anlamayın ama burda cevap beklemek yerine doktorlar bile söylüyor sancı ağrı veya her hangi bir kanamada acile başvurun diye
asyaa1234 3babylovep öncelikle tesekur ederim beni şimdi hastaneye götürecek kimse yok kızım var 3 yaşında abmulansi çağırarsam onu kime birakacam
selenhuseyin asyaa1234 hiç bir belirtim agrım olmadan düşük yaptım malesef ki bi kaç gün kahverengi akıntım oldu daha sonra pıhtılaşmaya başladı kanamam oldu, sözde bir an önce hastaneye gidin umarım bişey olmamıştır 😊
kdramn asyaa1234 bende aynisini yasamistim gdoktora gittigimde icinde kalan kan akiyo demisti dusuk yaptiginde bel agrisi cok siddetli olurmus birde beyaz parca dusermis doktorum soylemisti ama sen yinede bi hastaneye git Allahin izniyle hicbissy olmaz
ummenes asyaa1234 öncelikle geçmiş olsun bende 15 Aralıkta kanamam başladı 17 Aralık’ta düşük yapmıştım 7 haftalıkti bebeğim acile gittiğimde lekelenme ile gitmiştim alttan muayene ettiler yapmayın dememe rağmen alttan muayene ettikten sonra sancı geldi ve kanamam çoğaldı malesef bebeğim düştü.😞 Giderseniz alttan baktırmayin kesinlikle ne derlerse desinler