Cnsuozclk 35+2 yiz bakalım. 8 şubat olarak günü aldık bugün. ben sezaryen istiyordum ama doktor normal istiyordu ama bebek dönmedi 😂 3 haftaya kavuşuyoruz inş kızımla ❤️ kıyafetler hazır. Hastane çantası da hazır sayılır. Sağlıkla hepimiz kavuşalım bebetolarımıza 🙏